"Pälsig" inneboende..

Min kära make föll för vår dotters bedjande ögon...igen. Så idag hämtades Julia.


U gjorde samma sak för några år sedan och då tog det bara två dagar sen var kaninerna tillbaka på Skälby igen. Tanken är att Julia ska bo hos oss i tre veckor men det är M som ska ta hand om henne inte vi.
Det blev en mindre bra start. Julia tröttnade och sa ifrån genom att bita M i fingret :(

En jätte stor fördel med kanin är att helt plötsligen så hjälper barnen till med ogräsplockningen eftersom Julia tycker att maskrosblad är en delikatess !
Sen så är hon ju väldigt söt och gillar när man gosar med henne. Det kan vara så att det blir jobbigt för oss alla när hon ska tillbaka...

Kommentarer

  1. nauw vilken sötis!
    Tack för go kommentar inne hos mig!
    Vilket fint växthus ni har, och goa katter med, katter det är livet det!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.