Snabbvisit.

"Fullt ös medvetslös" men kände att jag ville koppla av en stund framför datorn så varför inte passa på att visa lite bilder på möblerna som vi har målat på altanen.


U har satt upp panel och jag målade om skänken. Den var lutad och såg väldigt tråkig ut men med lite färg så fick den "leva upp" igen. En hylla med en Pelargon (eller rättare sagt två) på blev pricken över i:et :)


Målade även om den gamla kistan. Det hade ett välvt lock vilket gjorde det omöjligt att ställa något på det. Tog av detta och använde mig sedan av en  betongplatta. Blev lite "rufft" men fyller helt klart sin funktion. Nu har vi bara bord, stolar och en kökssoffa som ska målas om men det tar vi en annan gång.

Nu ska jag fortsätta med förberedelserna inför M:s och mammas kalas!

Kommentarer

  1. Det blev verkligen jättesnyggt!
    Tänk vad lite färg kan piffa upp. Det blir som nytt med lite fantasi.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.