Jag blir så glad...

...när jag ser att jag får nya "följare". Välkommen Dorina!

Ja, här har det varit kalas i dagarna två. Idag har vi det lugnt men imorgon är det dags igen. Släkten kommer och fira M då men sen är det inga kalas på ett tag.Okej då, vi ska ha jobbfest här nästa fredag..

På Torsdagen innan så är det sagt att vi ska få in de nya dörrarna i vardagsrummet. Vi får väl se om det blir så.Har lite svårt att lita på hantverkare efter köksincidenten... Har förståt att de lever i en helt annan värld än vi andra.. Jag är väldigt tacksam över att de finns måste bara lära mig att förstå dem :)
Nu ska jag gå ut och se vad som har hänt i trädgården.

Ha det bra!

Kommentarer

  1. Tack vad roligt att du blir Glad Ser fram emot att följa din blogg :)))Du har en fantastisk Trädgård,Gillar ditt växthus.

    http://dorinasblommorochblad.blogspot.se/

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.