15 år..

Tiden går fort sägs det och jag håller med! För exakt 15 år sedan föddes våran son. En liten plutt med stora fötter:) Nu har han vuxit i dem med råge.Han är inte längre liten.

Ska nu bylta på mig lite kläder och gå en kvällspromenad.Skönt att röra på sig lite efter allt kalasande.Jag tycker att det är lite mysigt att se allas trädgårdsbelysningar .Det är verkligen alla de sorter men de har alla samma funktion. De gör att det känns bättre. Det gråa och trista vädret "försvinner". Jag behöver bli uppiggad och det blir jag av dessa olika sorters lampor. Tack!

Synd att vi ännu inte har fått någon snö. Fast det kanske är tur.. Jag har ju fortfarande en påse med tulpanlökar som jag har glömt att sätta. Får göra det imorgon. Det finns en risk att jag glömmer det. Tiden går ju så fort..:)

Kommentarer