Klick, klick, klick....


Det gick inte. Jag kunde inte låta bli att klicka in några fröer till. Denna gång från Impecta. Bilderna i collaget är lånade där i från.

Den här beställning går i silvrigt och lime färgat. Jag tänker köra med lime färgat i lusthuset i år med. Passar så bra med de lime färgade möblerna som vi köpte i somras. Blandar upp det med lite rödbladiga växter så blir det perfekt :)

  1. Kattfot
  2. Plocksallat
  3. Papegojamarant
  4. Prydnadsmajs
  5. Röd ådrad syra
  6. Brokbladig Kejsarvinda

Nu måste jag "hia mig" med frö beställningarna. Väntar på ett kuvert från en  frö kedja som jag gick med i på Facebook. Det lär visserligen dröja innan kuvertet kommer till mig ( jag ligger nästan sist på listan) men det finns kanske några "jag-måste-så-fröer". Det ska bli spännande att se.

Ha det bäst!


Kommentarer

  1. Ja jösses, nu går tiden fort och det är snart tid att förså. Ha det fint!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.